плани-конспекти

Урок 7. Спеціальні інструменти пошуку (добірки посилань, пошукові каталоги, експертні системи). Розширений пошук.

Цілі:
    навчальна: навчити учнів шукати інформацію в мережі по релевантним запитам та познайомити з альтернативними  інструментами пошуку;
    розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
    виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: засвоєння нових знань;  
Хід уроку
І. Організаційний етап
•    привітання
•    перевірка присутніх
•    перевірка готовності учнів до уроку

Урок 6. Сучасні сервіси Інтернету (інтерактивне спілкування, форуми, конференції, соціальні мережі). Сервіси веб-2.0. Геосервіси.

Цілі:
   навчальна: познайомити учнів з сучасними сервісами Інтернету, сервісами веб-2.0.,  геосервісами;
   розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
   виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: засвоєння нових знань;  
Хід уроку
І. Організаційний етап
•    привітання
•    перевірка присутніх
•    перевірка готовності учнів до уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань

Урок 5. Структура Інтернету. Адресація в Інтернеті. Способи під'єднання до Інтернету.

Цілі:
  • навчальна: познайомити учнів зі структурою Інтернету, способами передавання даних в мережі та їх протоколами, навчити визначати IP адреси Інтернет ресурсів, познайомитись із способами під'єднання до Інтернету;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Урок 4. Комп'ютерні мережі. Апаратне й програмне забезпечення мереж. Мережеві протоколи.

Цілі:
  • навчальна: познайомити учнів з класифікацією комп'ютерних мереж, апаратним та програмним забезпеченням мережі, способами передавання даних в мережі та їх протоколами;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: засвоєння нових знань;

Урок 3. Практична робота 1. Освітні інформаційні ресурси і системи.

Цілі:
  • навчальна: перевірити навички знаходити в мережі Інтернет матеріали відповідно до поставлених завдань;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: формування знань, умінь і навичок 
Хід уроку

Сторінки