поурочні плани

Урок 16. Захист особистих немайнових та майнових прав

Мета: сформувати уявлення про особисті немайнові та майнові права, підстави цивільно-правової відповідальності; розвивати вміння розрізняти особисті немайнові і майнові права та наводити приклади; називати підстави цивільно-правової відповідальності; аналізувати правові ситуації щодо цивільної відповідальності малолітніх та неповнолітніх осіб; формувати свідому оцінку вчинків і поведінки неповнолітніх, пов’язані з цивільно-правовою відповідальністю.
Тип уроку: комбінований.
ХІД УРОКУ

Урок 10. Конституційні права і свободи людини і громадянина

Мета: ознайомити з основними правами і свободами людини та громадянина, розкрити юридичний зміст окремих конституційних прав і свобод людини і громадянина, конституційні обов’язки громадян України; розвивати вміння коментувати окремі статті ІІ розділу Конституції України, пояснювати юридичний зміст окремих конституційних прав і свобод людини і громадянина, описувати конституційні обов’язки громадян України, аналізувати правові ситуації щодо дотримання чи порушення основних прав та свобод людини і громадянина; сприяти усвідомленню уявлення про необхідність реалізації грома

Урок 5. Навчання та професії в інформаційному суспільстві

Мета:
•    навчальна: сформувати уявлення про навчання в Інтернеті, професії майбутнього – аналіз тенденцій на ринку праці;
•    розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
•    виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку:
•    засвоєння нових знань;
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Назвіть
o    які технології називають інформаційними;

Урок 4. Загрози при роботі в Інтернеті та їх уникнення

Мета:
•    навчальна: познайомити з програмами, що становлять загрози користувачам інтернету та методами їх уникнення, ознайомитись із правилами користування інтернету;
•    розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
•    виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку:
•    засвоєння нових знань;
Хід уроку
І. Організаційний етап
Хочу побажати вам гарного уроку,

Сторінки