- Урок 1. Кодування та декодування повідомлень
- Урок 2. Двійкове кодування.Кодування текстових повідомлень.
- Урок 3. Таблиці кодування. Практична робота 1. Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних
- Урок 4. Архітектура комп’ютера. Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Процесор, його призначення.
- Урок 5. Пам'ять комп’ютера. Пристрої введення та виведення даних. Мультимедійне обладнання.
- Урок 6. Практична робота 2. Конфігурація комп’ютера під потребу.
- Урок 7. Програмне забезпечення. Операційні системи. Службове програмне забезпечення. Форматування носіїв даних.
- Урок 8.Програми-архіватори. Операції над архівами
- Урок 9. Практична робота 1. Архівування і розархівування даних.
- Урок 10. Формати файлів текстових документів.
- Урок 11. Створення, редагування та форматування графічних об’єктів та таблиць в текстовому документі. Недруковані знаки.
- Урок 12. Практична робота 4. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів
- Урок 13. Стильове оформлення абзаців. Розділи. Колонтитули. Структура документа. Посилання. Автоматизоване створення змісту та покажчиків.
- Урок 14. Шаблони документів. Алгоритм опрацювання складного текстового документа. Робота з кількома документами.
- Урок 15. Практична робота №5 «Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків». Контрольна робота №2 з теми: «Опрацювання текстових даних»
- Урок 16. Формати аудіо- та відеофайлів
- Урок 17. Сервіси розміщення аудіо та відео файлів в Інтернеті.
- Урок 18. Захоплення аудіо та відео, створення аудіо-, відео фрагментів. Побудова аудіо- та відеоряду.
- Урок 19. Додавання до відеокліпу відеоефектів
- Урок 21.Практична робота 7. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті.
- Урок 21.Практична робота 7. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті. Контрольна робота №3 з теми: «Опрацювання об’єктів мультимедіа»
- Урок 22. Поняття мови програмування. Складові мови програмування
- Урок 23. Знайомство з середовищем програмування Lazarus
- Урок 24. Програми з графічним інтерфейсом. Робота з проектами у середовищі Lazarus.
- Урок 25. Форма в середовищі Lazarus та її властивості. Створення найпростішого проекту, його компіляція, збереження, виконання.
- Урок 26. Практична робота № 8. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення
- Урок 27. Зміна значень властивостей в середовищі Lazarus. Реакція об'єктів на події
- Урок 28. Кнопка та її властивості. Складання програм, що обробляють натискання кнопок
- Урок 29. Поняття про метод. Використання вікон повідомлень.
- Урок 30. Практична робота № 9. Створення програми з кнопками та написами. Контрольна робота №4
- Урок 31. Величини та їхні властивості. Типи величин.
- Урок 32. Величини числового типу, функція для введення даних
- Урок 33. Складання алгоритмів опрацювання числових величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання.
- Урок 34. Практична робота 10. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування
- Урок 35. Величини текстового типу, операції над ними
- Урок 36. Складання алгоритмів опрацювання текстових величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання
- Урок 37. Налагодження програм.
- Урок 38. Практична робота 11. Налагодження готової програми
- Урок 39. Величини логічного типу та операції над ними. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин.
- Урок 40. Складання та виконання алгоритмів з елементами управління для задання логічного значення величини. Елементи для введення даних: прапорець та перемикач.
- Урок 41. Складання та виконання алгоритмів з елементом управління "список, що розкривається"
- Урок 42. Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин. Цикл з передумовою.
- Урок 43. Складання та реалізація алгоритмів з використанням циклу з лічильником у середовищі програмування
- Урок 44. Реалізація циклів з післяумовою для опрацювання величин. Використання випадкових чисел.
- Урок 45. Практична робота 12. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин.
- Урок 46. Графічне відображення даних засобами мови програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів.
- Урок 47. Додавання графічних фігур у середовищі Lazarus
- Урок 48. Полотно для малювання. Команди малювання на полотні
- Урок 49. Практична робота 13. Складання та виконання алгоритмів із графічним відображенням даних
- Урок 50. Підсумково-узагальнюючий урок з теми «Алгоритми роботи з об’єктами та величинами»
- Урок 51. Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок
- Урок 52. Призначення й використання математичних і статистичних функцій табличного процесора
- Урок 53. Призначення й використання логічних функцій табличного процесора. Умовне форматування.
- Урок 54. Практична робота 14. Розв’язування задач на обчислення.
- Урок 55. Практична робота 15. Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування.
- Урок 56. Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми.
- Урок 57. Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці.
- Урок 58. Упорядковування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри
- Урок 59. Проміжні підсумки
- Урок 60. Практична робота № 16 «Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри. Контрольна робота з теми: «Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора»