10 клас

Урок 5. Навчання та професії в інформаційному суспільстві

Мета:
•    навчальна: сформувати уявлення про навчання в Інтернеті, професії майбутнього – аналіз тенденцій на ринку праці;
•    розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
•    виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку:
•    засвоєння нових знань;
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Назвіть
o    які технології називають інформаційними;

Урок 4. Загрози при роботі в Інтернеті та їх уникнення

Мета:
•    навчальна: познайомити з програмами, що становлять загрози користувачам інтернету та методами їх уникнення, ознайомитись із правилами користування інтернету;
•    розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
•    виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку:
•    засвоєння нових знань;
Хід уроку
І. Організаційний етап
Хочу побажати вам гарного уроку,

Урок 2. Інформаційні системи як важливі складники й ознаки сучасного суспільства. Сучасні інформаційні технології та системи.

Цілі:

  • навчальна: познайомити з інформаційними системами у сучасному суспільстві їх значенням та складовими, сформувати поняття ключових компетентностей людини у ХХІ столітті;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

Урок 1. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси.

 

Мета:

  • навчальна: повторити та закріпити основні поняття та терміни вивчені в 9 класі; розширити поняття:  інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

Сторінки