інформатика

Урок 60. Практична робота № 16 «Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри. Контрольна робота з теми: «Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора»

Мета:
  • навчальна: формувати вміння використовувати засоби упорядкування та фільтрування даних у таблиці; перевірити засвоєння теми  «Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора»
  • розвивальна: розвивати вміння використовувати отримані знання в різних ситуаціях під час роботи за комп'ютером;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.

Урок 59. Проміжні підсумки

Мета:
  • навчальна: актуалізувати вивчене раніше поняття фільтрування даних; сформувати знання про проміжні підсумки; формувати вміння використовувати ці засоби під час роботи з даними;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення та креативність;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.
Тип уроку:  комбінований.
Хід уроку

Урок 58. Упорядковування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри

 
Мета:
  • навчальна: сформувати знання про засоби упорядкування і фільтрування даних у табличному процесорі та умовного форматування комірок, а також вміння їх використовувати;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення та креативність;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.
Тип уроку:  комбінований.

Урок 57. Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці.

Цілі:
  • навчальна: актуалізувати вивчені раніше поняття: формат об'єкта, параметри сторінки; сформувати знання про параметри, пов'язані з підготовкою таблиці до друку, та вміння їх змінювати;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення та креативність;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.
Тип уроку:  комбінований.

Урок 56. Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми.

Урок 56.  Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми.
Мета:
  • навчальна: актуалізувати знання про ділову графіку, отримані у 7 класі; формувати вміння добирати тип діаграми відповідно до завдання, будувати графік математичної функції;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення та креативність;

Сторінки