інформатика

Урок 51. Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок

Цілі:
  • навчальна: актуалізувати вивчені раніше поняття: електронна таблиця, табличний процесор, комірка, адреса комірки, формула; сформувати знання про діапазони комірок та типи посилань, які використовуються у формулах;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення та креативність;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.
Тип уроку:  комбінований.

Урок 50. Підсумково-узагальнюючий урок з теми «Алгоритми роботи з об’єктами та величинами»

Мета:
  • навчальна: встановити рівень опанування учнями основних теоретичних і практичних знань з теми «Алгоритми роботи з об’єктами та величинами»; повторити, більш глибо­ко усвідомити навчальний матеріал, узагальнити його і систематизувати;
  • розвивальна: розвивати увагу, кмітливість, креативність;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.

Урок 49. Практична робота 13. Складання та виконання алгоритмів із графічним відображенням даних

Цілі:
  • навчальна: сформувати практичні навички роботи з графічними компонентами, додавання зображення на форму, використання піктографічних кнопок для розробки зручного наочного інтерфейсу; формувати навички самостійної роботи, вміння використовувати отримані знання в різних ситуаціях при роботі за комп'ютером.
  • розвивальна: розвивати вміння використовувати отримані знання в різних ситуаціях під час роботи за комп'ютером;

Урок 48. Полотно для малювання. Команди малювання на полотні

Мета:
  • навчальна: сформувати уявлення про полотно та  команди малювання різноманітних об'єктів; навчитись створювати найпростіші малюнки на полотні.
  • розвивальна: розвивати логічне мислення та креативність;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.
Тип уроку:  урок засвоєння нових знань.
Хід уроку

Урок 47. Додавання графічних фігур у середовищі Lazarus

Мета:
  • навчальна: сформувати уявлення про властивості компонента Shape для додавання графічних фігур, можливості зміни форми фігури, кольору об'єкту, стилю заливки. Навчитись застосовувати процедури опрацювання подій при клацанні мишею по графічній фігурі.
  • розвивальна: розвивати логічне мислення та креативність;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.

Сторінки