Урок 47. Практична робота 12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.

Цілі:
навчальна: закріпити навички користування офісними програмами для створення спільних документів. Закріпити навички створення опитувань з використанням онлайн-форм.
розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: формування знань, умінь і навичок 
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
  • Як працювати з офісними веб-програмами на Google Диску;
  • як організовувати опитування з використанням онлай- нових форм;
  • як працювати з електронною поштою.
ІІІ. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності
На сьогоднішньому уроці ви будете спільно працювати над одним завданням. Для цього вам прийдеться використовувати програми для створення спільних документів.
ІV. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Створіть Групу з трьох учнів, які спільно працюватимуть над виконанням практичної роботи.
Під час виконання практичних завдань пам’ятайте про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером!
Практична робота 12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.
Завдання. Літня школа (36 балів)
Учні 9 класу вирішили організувати в школі під час літніх канікул 5-денну літню школу для молодших школярів, яка триватиме не більш як три години кожного запланованого дня. Розподіліть обов’язки в групі та виконайте завдання:
  1. Обговоріть ідею літньої школи: вивчення мови, опанування робототехні­ки, організація пластунського руху, підтримка здорового способу життя, цікава наука, умілі руки тощо.
  2. Створіть текстові онлайнові документи:
  • оголошення про проведення літньої школи;
  • розпорядок роботи літньої школи та план-графік проведення заходів;
  • лист-звернення до волонтерів, батьків, адміністрації щодо допомоги в облаштуванні літньої школи; приєднайте до нього план-графік за­ходів.
Зауважте, що кожен учасник групи створює інший документ у своєму хмарному сховищі та надає доступ із правом редагування всім учасни­кам групи. Учасники групи спільно редагують і коментують підготовлені документи.
  1. Розробіть онлайнову форму для підготовки роботи літньої школи та відповідну електронну таблицю для отримання відповідей з форми для:
  • реєстрації учасників літньої школи, де буде передбачено ім’я та прізвище учня, клас, у якому навчається, особливі умови для підтрим­ки здоров’я, контактна особа (батько чи мати, його чи її телефон), інтереси учня, інші умови, які важливі відповідно до специфіки школи;
  • голосування майбутніх учасників літньої школи щодо запланованих заходів і внесення власних пропозицій;
  • реєстрації волонтерів літньої школи, у якій буде передбачено ім’я та прізвище волонтера, вік, яку волонтерську діяльність може запропо­нувати під час проведення літньої школи, який термін участі у школі: від одноразової участі — до повної зайнятості протягом 5 днів, кон­такти.
Кожен з учасників групи створює окрему форму, розсилає її іншим членам групи, які дають відповіді на поставлені запитання у формі, щоб перевірити її роботу. За потреби тексти запитань в опитуваннях після опрацювання можна змінити.
  1. Засобами офісних веб-програм спільно розробіть документи:
  • кошторис організації проведення літньої школи, у якому передбачте організаційні витрати й витрати для проведення заходів під час роботи літньої школи;
  • презентацію літньої школи та її засновників;
  • малюнок-емблему літньої школи, яка відображає основну мету її організації.
  1. Оцініть роботу кожного у групі за критеріями роботи в групі, які розміщені у файлі Робота в групі в папці Навчальне середовище.
V. Підсумки уроку
Рефлексія
  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…
VI. Домашнє завдання
Повторити раніше вивчений матеріал.
VIІ.  Оцінювання роботи учнів