Урок 12. Практична робота 2. Проектування та розробка презентацій за визначеними критеріями. Елементи керування презентаціями.

Цілі:
    навчальна: навчити учнів проектувати та розробляти презентації за визначеними критеріями, навити використовувати елементи керування в презентації.
    розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
    виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: формування знань, умінь і навичок  
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
•    як створити презентацію;
•    як додавати до презентації об’єкти: слайди, текстові написи, списки, зображення, схеми, діаграми;
•    як змінювати макет і шаблон оформлення слайдів презентації;
•    як додавати до презентації елементи управління;
•    вимоги до створення презентації.
ІІІ. Оголошення теми та мети уроку . Мотивація навчальної діяльності
На сьогоднішньому уроці ви будете вчитися проектувати та розробляти презентації за визначеними критеріями, використовувати елементи керування в презентації.
ІV. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Практична робота 2. Проектування та розробка презентацій за визначеними критеріями. Елементи керування презентаціями.
Завдання 1. Довідник (8 балів)
Засобами редактора презентацій створіть інтерактивний довідник «Готу-ємось до складання іспитів» для своїх однолітків з однієї з тем свого улюбле-ного предмета. Довідник має відповідати таким вимогам:
•    містити титульну сторінку з назвою довідника та прізвищем його автора;
•    включати список трьох розділів довідника, на які можна перейти за гіперпосиланням за їхньою назвою;
•    розділи довідника, кожний з яких складається із чотирьох слайдів, охоплюють довідкові матеріали у вигляді списку, текстового напису, зображення, числової діаграми, організаційної діаграми тощо та від¬повідають вимогам до створення презентацій;
•    до кожного розділу довідника дібрано відповідне стильове оформ-лення;
•    перехід у межах розділу здійснюється за допомогою кнопок перехо-ду «вперед», «назад», «на початок розділу», «на початок довідника», «завершити показ», які утворюють навігаційну панель, розміщену біля однієї з меж слайда.
Розішліть довідник своїм однокласникам і вчителю чи розмістіть його для спільного перегляду у сховищі, яке запропонує вчитель.
Завдання 2. Оцінювання презентації (4 бали)
Оцініть довідник підготовки для складання іспиту, створений вашим од-нокласником із предмета, який близький до обраного вами. Використайте для цього форму для оцінювання презентації, яка збережена у файлі Оцінка презентації в папці Редактор презентацій. Надішліть заповнену форму на електронну скриньку автора презентації та копію листа — учителю. Додайте в текст листа дві характеристики, що описують цінність підготовленого довід-ника, які б ви використали для того, щоб рекомендувати його іншим учням класу, й одну пораду, спрямовану для його покращення.

V. Підсумки уроку
Рефлексія
Дайте відповіді на запитання:
•    З яким об’єктом може бути пов’язане гіперпосилання?
•    З яким об’єктом може бути пов’язана дія переходу?
•    В чому різниця гіперпосилання та дій?
VI. Домашнє завдання
Створити презентацію з навігацією, клавішею виходу на кожному слайді та змістом (з якого здійснюється перехід на потрібний слайд) на тему «7 чудес світу»
VIІ.  Оцінювання роботи учнів