Година спілкування. Школа Світлофора Моргайка

Мета:
  • поглибити знання учнів про правила дорожнього руху;
  • повторити основні правила пішоходів, велосипедистів, мотоциклістів, пасажирів, водіїв;
  • сприяти розвитку мислення, мовлення, пам'яті, навичок поведінки на дорозі;
  • виховувати повагу до оточуючих, увагу, правила ввічливості.
Ведуча. 
Доброго дня, юні знавці правил дорожнього руху. Ми раді вітати вас на Стоп – шоу „Клаксон”.
З кожним роком все жвавіше стає на вулицях міста: рухаються автомобілі, мотоцикли, автобуси.
Одні машини везуть продукти, одяг до магазинів, інші – розвозять хліб, будівельні матеріали.
Та для того, щоб автомобілі швидше постачали вантаж до місця призначення, необхідно створювати такі умови,щоб вони могли без будь-яких перешкод рухатися містом.
Діти, щоб зберегти своє здоров’я та життя, ми повинні чітко дотримуватися встановлених правил дорожнього руху.
Впевнена, що ви з ними знайомі і добре їх знаєте, адже вони зовсім нескладні.
Сьогодні  ми не тільки пригадаємо правила дорожнього руху, а й доведемо, що дотримуємося правил поведінки на вулицях міста.
 1. Як не глянув ти ліворуч,
    Не дав транспорту пройти –
    Той не зможеш ти безпечно
    Вулицю всю перейти.
2. Громадський транспорт на дорозі
    Не слід тобі чекати,
    Так твердять правила дорожні –
    Їх треба поважати!
 3. Вибігати на дорогу –  дуже небезпечно
    Та до того ж, коли там – мчить транспорт безкінечно!
4. Водій не встигне повернути,
    Якщо ти раптом зміниш рух.
    Тому порадою тут буде –
    Не змінювати різко смуг.
 5. Як виїхав ти на дорогу,
   то знай одну пересторогу:
    Педалі швидко не крути,
    а всі машини пропусти!
 6. Вантажівку пропускати слід на тротуарі.
    На дорозі зупинятись – будеш не в „ударі”.
 7. Припарковане авто зменшить оглядовість,
    Тому вихід із-за нього – це жахлива повість.
8. А он автобус підійшов,
   Тролейбус зупинився знов.
   Ану, скажи, чи знаєш ти,
   Як їх потрібно обійти?
   Щоб не счинилося біди,
   Ти їх позаду обійди.
9.Трамваї – ж зовсім інша річ
  Один одному йдуть навстріч
  Таку я дам пораду:
  Їх не обходь позаду!
 Завдання 1.
   Я запрошую 2 чол., бажаючих взяти участь у конкурсі. (виходять 2 учасники). На папері намальовані автомобілі. Ваше завдання: порахувати кількість машин, які рухаються вправо і вліво.
Хто впорається першим, той переможець.
(Діти отримують аркуші з завданнями і виконують його).
(вправо – 10, вліво – 7).
 Завдання 2.
  На аркуші паперу намальовано карту міста. Допомогти автомобілісту знайти шлях до  бензоколонки.
(Діти виконують завдання).